måndag 29 augusti 2011

You know all you gotta do is tell me what you sippin' on and I promise that I'm gonna keep it comin' all night long...

... sa jag till Alexander den kvällen vi träffades... Närå!

Idag har jag haft min första riktiga skoldag och det var informativt. Har fått hela första kursens schema på papper, så jag kan hålla mig lugn (eftersom jag inte gillar BlackBoard..). Imorgon ska det tydligen var TEAMBUILDNING. Ser jag icke fram emot.. Men jag förstår att dom redan nu vill få alla att fatta att HR-folk jobbar med att planera arbetsplatsens kommande teambuildningsdagar. Jag kommer snarare jobba mot att alla får gå hem klockan 15 på fredagar när jag är personalchef på Skandia...

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej! Ska nu ta upp mitt bloggande jag. Ska berätta om mitt liv som mamma till två prinsessor och hustru till P. Inredningen går i vitt, vitt, vitt och lite silver. Jag älskar loppisfynd, bakning och mysa.
/Prinsessan

Hedvig sa...

HAHA
Lovar att följa ;)

Hanna sa...

BTW, satt o läste massa roliga kommentarer jag gjort på din blogg. Skratta här för mig själv, bla. åt det som "Josef Frank" skrev om väskan.